Besvikelse !

Allt kanske skiner på utsidan!



Over & over!
Ja e så trött på känslor.
vafan e kärlek för något.
ja vet att de finns men bara upplevt en gång.
sorligt att varenda jävel ja träffat efter har vari psyk i huve!
hur många smäller måste ja ta av folk som inte e färdiga me sig själva!?
o hur fan kommer de sig att dom dras till mig o ja till dom.
de verkar ju som om ja sätter mig i den här situationen alldeles av mig själv.
även fast de e de sista ja vill !

När ja ser dig minns ja bara allt.
o i mina ögon ser de ut som att de inte verkar finnas någon annan för mig än dig.
men samtidigt hur mogen e du ?
va har du  gjort med ditt liv.
hur bra hade vi de igentligen ?
ska du verkligen kunna förstöra en hel utekväll för mig, bara för att vi inte pratar me varandra,
utan bara glor på varan när den andre inte ser !
De e bara så jävla sjukt hur allt har blivit.
O ja vet att de inte kommer bli vi igen.
ja vill på ett sätt men sen sätter de stopp.
men ja kan ju inte säga annat än att de vore bara så skönt o få vara din vän.

Ja orkar inte med några fler FREAKS !

save me!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Vilken fin blogg du har Erika=) ska börja läsa den mer regelbundet nu framöver lovar jag=)

2008-12-21 @ 23:41:48
URL: http://spohen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0