Dagen är avklarad !

Fy fasiken vilken härlig julafton!
jag vet ju att ja va lite neggo i förra inlägget.
men efter den här julen lär nog pirret komma tillbaka om inte fullt ut så iaf lite !
för som ja kommer längta och önska en sån här jul till  nästa år :D
fick allt ja önskat mig och mycke mer fina klappar !
pengar problemet är löst och finns tillomed pengar till övers!
känns helt underbart!

julklapparna !

Calvin Clein - Blossom
2 andra parfymer ! (gott doftande)
vita badlakan
påslakan sätt
en as fin design ljushållare i metalic blå (L)
ansiktsolja =bäst
massa saker till min käre katt
nya kulor till piercingarna
en skit shnygg nessesär
6600 (bästa presenten)

så nu klarar ja hyran o utgång och mellandagsrea !

hade bäst o ännu en gång God jul !

Kommentarer
Postat av: michaela

haha..jag vet inte vad de e med oss... de e ju lixom bara skor?! skämt-o-sido, skor e fan de bästa som finns!



fina presenter du fick!

2008-12-25 @ 05:11:15
URL: http://notthatglamorous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0