Dans

     

haps snart kommer min faster monia o vi ska iväg på middag och dans :D
kan va kul för henne. o ja ställer gärna upp :D

super skoj hade iaf ja på juldagen.
även om ja hamnade i fel säng i slutet av kvällen ;)
vissa va lite fullare  än alla andra men ja höll mig måttlig ;)

igår va ja o erik på stan orliga nästan hela tiden eftersom vi inte visste vart emily hade tagi vägen.
men vi shoppade på erik köpte fin fina tröjor och ja handlade ja me :D
köpte ett fräsigt linne på veromoda. man kan ju inte röra sig hur som helst i den men vafan ska man va fin får mannlida pin ;)
sen vart de MQ där hittade ja den perfekta midje kjolen har ju letat som ett djur efter en midje kjol !
drog te hm o köpte en rosa tshirt till kjolen sen tillslut hittade ja även en svart bolero!
hur svårt kan de va! har typ letat i över 2 månader efter en svart vanlig bolero !
sen vart de lite smink o sånt som man behöver.
tillslut hittade vi emily o hon va inte död. vi fick för oss o stanna en natt te i etuna o gå på bio.
men de slutade väl inte så lyckligt.
bion va slutsåld så vi drog te donken käkade o gick hem o kollade på Gladiator!
den filmen e ju förövrigt en av de bättre filmerna ja sätt :D

nej nu måste ja damsuärga min säng o byta sängkläder för när ja kommer hem o ska slänga mig i min sköna säng så ligger de en hel fucking blomma där i som KURRE HAFT NER !

bajs katt

puss hej


Kommentarer
Postat av: michaela

vet, den är sjukt snygg :)

nja vet inte riktigt rean är ingenting för mig..man hittar aldrig något + sjukt mkt människor + det finns en andledning till att de rar ut sakerna :P



jo jag hade en jätte fin jul, hade du?

2008-12-28 @ 05:59:00
URL: http://notthatglamorous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0