En heldag !

dagen börjar med att mathilda väcker mig o säger att min mamma e i telefon och att hon har ett brev till mig.
ja svarade snällt jaha va kul för henne ja ringer henne sen när ja vaknat.
hon tyckte väl att halv 11 borde ja kunna ringa.
ja visst men inte när man gått o lagt sig halv 6 då e halv 11 en jävla tid.
men ja gick  upp satte mej framför tvn o fibbla lite me datorn.
började fundera lite över mitt kärleks liv som för de mesta står på noll.
ja kan fan inte förstå varför ja bara träffar massa knullade puckon me 3 hjärnceller!? thats the qestion ?
yeah yeah nån gång lär de väl lösa sig inte värt o tänka på för mycket ;)
sen snoza ja o mathilda eller ja snarare mathilda.
de va mobil terror hos mig nämligen.
först sms sm från abdi. ja svarar inte han  ringer ja svarar inte.
sen ringer medborgarskolan va ju tvungen o svara.
precis när ja somnat ringer smedjan tvungen o svara sen hade ja ingen lust o sova längre ;)

vi tog oss upp no började julstäda!
kunde ju behövas! ( de vet dom som varit hos oss )
vi va i alla vrår o kanter. har nog fan aldrig vari så kliniskt rent
vi har ju kännt en längre tid att de luktat äckel i kylskåpet.
vi hittade orsaken när vi tog ut alla grejer o såg möglet vid dreneringshålet (SPYA SM )

men så att säga nu e vårat slott finare än finast :)
nu fattas bara julgranen :D

haps sedan vart de in i dushen dusha bort förkykning och direkt iväg te amazon där amadas boy skulle ha spelning :D
han va duktig och de här känns som en ricktigt lyckad dag :D

hoppas de blir amazon imorrn även om ja jobbar på söndag :D

hade bäst lovers !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0