Ny start !

Behövligt !

                            

Kände att min förra blogg liksom kind of dog ut. de va liksom skoj ett tag men sen tappade jag intresset.
men nu känner jag att jag är på G igen :D
taggad för ett nytt år, en ny syn på livet och kanske en fin överraskning.

2008
vad har jag hunnit med.?

* flyttat hemmifrån ihop med mathilda :D
* insett hur mycket man kan sakna sina föräldrar!
* börjat som danslärare och klarat av en hel termin med underbara roliga barn :D
* försökt mig på kärlek x antal ggr vilket inte gått så bra, men de kommer i know !
* lärt mig att ta ansvar
* fått världens finaste katt kurre :D
* hunnit fylla 20
* blivit av med hela oskulden ;)
* varit totally broke (vilket ja varit större delen av året )

thats kind of it i think!

                                                                      De här e kurre mitt hjärta <3
                                                           
                                                                   
Senaste helgen va super kul!

Fredagen

startade med jobb sedan danslektion sprang hem donade lkite här hemma med hjälp av clara o didi :D
hoppa in i dushen o han lagom fixa mig tess folket kom :D
vi hade trevligt hela kvällen :D men den slutade nog ännu bättre ;)  5 girls ...........?

folket i fredags :D                                                                                     + etuna folket som inte kom me på den första bilden ;)

                     

Lördagen
startade väldigt mycket med baksmälla och funderingar över gårdagen !
sen kom linnea vi fixade oss hos mor o sedan gick vi över te erik för middag.
maten smaka underbart och vi hann bli något sådär me fulla :)
tyvärr så vare bara ja erik o hans girls från etuna som valde o gå ut.
visserligen dög de alldeles utmärkt :D
som dom brudarna kan dansa :D
o de kan förövrigt erik me :D
hur vi tog oss från flen te krogen ska vi dock inte tala om hahah ;)

                                                                                       me & lelle pelle <3

                                                                     


Nu söndag måndag tisdag har ja lega hemma o vari sjuk!
har fått min cp hosta tebaka o e febrig o grejer.
ja ska krya på mej de lovar jag :D

So long lovers !

Kommentarer
Postat av: Jennifer.

Hej hej. Va bara tvungen att kolla så att alla färger är rätt:D

2008-12-18 @ 15:32:07
URL: http://jenkson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0