Amazon!

Förfesten ägde ju igår :D
vet inte va ni alla andra tycker men som ja skrev till sarali!
vi tog fan guld på förfesten men vetifan om vi ens va me o tävlade inne på ama!
men vafan ja hade skit skoj.
ja tycker de e kul när folket i Flen hatar mig.
en sak bara ja undrar ju varför.
hur kommer de sig att folk kallar mig hora.
hur kommer de sig att folk som inte ens känner mig utan bara vet hur ja ser ut snackar skit om mig.
ja undrar ju vad ja gör som får folk så upprörda.

i dont care hate me if you want to i dont give a fuck !

vart ju lite drama inne på ama
kanske va bäst så.
med tanke på utfallet efteråt.
känns skönt att ha pratat med dig.
känns skönt att ha hört två sidor av historien.
jag vill bara säga en sak!

lycka till!
o ja menart.

bakis dag idag.
mat hos mor o lite adventsmys !
(tummen upp )

snart kommer erik över o vi ska mysa o planera för sthlms resan imorn !
ska ju på intervju på kanal 5 hahahhahahhahahhahaa
DYING
önska mig lycka till hahaha

den här bilden får representera gårdagen !




se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0