Dagen innan den stora dagen !

åkte iväg till Etuna imorse me roggan o emily !
vi han me att köpa allt vi skulle köpa och de kändes värt !

åkte hem gled iväg upp på stan för att äta och inhandla lite saker på ica :D
sen hem fixade iordning mej lite.

pappa kom och hämtade mig och jag åkte ut i skogen
middag ute hos familjen marklund. lasse fyllde ju nämligen år.
som jag alltid säger ÄLSKAR verkligen den familjen
klädde julgranen o slog in lite paket, så de va mys !

sen hämtade far mig igen o ja åkte hem..
nu sitter jag här och bleker håret.
har skördat min kära farmville.
och ska strax slå in de sista julklapparna !

imorrn är det JULAFTON
kan ju inte påstå att ja e över pepp
men de ska bli mys,

kommer förmodligen ingen uppdatering imorrn.
men ja ska iaf på den tradiotinella julfrukosten hos erik imorrn bitti
sen bär de av till sparreholm för julfirande hos farmor med familj och kusiner !

- Inte ett dugg värt det, skönt att du kommit på de !

se ya och för fan

GOD JUL!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0