Födelsedag!




Jaha nu har man hunnit med en vecka till och även startat på en ny ;D
måste väl erkänna att ja inte e bäst på att uppdatera !
men shit ibland har man bara inte tid ;)

aja den föregående veckan handlade om min födelsedag
fyllde som sagt i tis :D
mor & far, farmor och monia & emily firade mig med en liten födelsedagsfika :D
senare på kvällen vart de vin o mys :D
fick väl inte så mycket just på självaste dagen men som sagt så har ja ju fått min underbara säng.
Sover ricktigt bra nu för tiden ! ( tummen upp )

i tors hade jag bokredovisning i sv, muntligt o de gick faktiskt bra !

fredags. hrm..... ja just fredags eftermiddagen och kvällen spenderades hos sarah och hennes fina familj :D
Adam e en riktig going han :D
vi käkade pizza o kollade på idol.
vill faktiskt påstå att ja inte brydde mig om vem som vann, för ja tyckte inte att någon utav dom förtjänade det!
REEEEEEZA <3

lördags va de födelsedags firande först hos erik med massa god smörgåstårta och annat mys.
sedan gick vi hem till mig och då började festen :D
ricktigt lyckad vill ja påstå.
eller jag hade iaf kul !
inge bakis igår så de va ju skönt !
sprit e nog fan min grej ändå !

idag har jag haft Nationellt prov i matte B
:S
ja de gick väl som de gick. har faktiskt inte en aning om hur mycke ja svarade på eller hur många möjliga poäng ja lyckats skrapa ihop men de e väl bara och hoppas på de bästa :D

nu blire mys me katterna och sen natti natti
upp tidigt imorrn för att spendera en dag på komvux!

Se Ya

Kommentarer
Postat av: Roggan

Du er en hest! Men jag elskar dig enda!

2009-12-15 @ 12:06:15
URL: http://mathildarogstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0