Helgen !

Jag måste ju säga att ja inte är speciellt pepp på de där me o festa o inte veta vart man ska ta vägen eller vart man ska sova haha
gårdagen va lite kaos men visserligen skoj ändå.
åkte ut te marklund med cilia, sedan middag me marklunds familj ;D
sen drog vi te k holm, tebaka ut i skogen för att sedan åka tebaka in te k holm.
mjo k holm uteliv SUGER HÄST
whatevva ja frös ju iaf hahaha
kom iaf hem o sov skönt !
vaknade tidigt imorse för att följa me Wilma på hopp tävling eller ja tomte tävling haha
de söta små skettisarna utklädda till renarna va typ de bästa
Wilma klarade sig galant även om hon hade en ivrig häst ;)

åkte sedan hem bakade med catarina.
mockade med wilma. o nu har ja bara umgåtts !

Ja MÅSTE säga att Jag Älskar den här familjen något enormt.
ja trivs här som om de vore mitt eget hem !

ska bli trist att behöva åka hem imorrn :(
men ja saknar min fallabella och min fjording :D
o spec kurre och sixten <3

nu ska ja sluta tramsa och gå tillbaka till mitt !

Se ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0