Pepp på allt !

YES !
nu e jag äntligen klar med studieenhet 3 i svenska B !
känner mig så sjukt jävla pepp !
nu e de sista sucken i eng o endast lite kvar i svenskan sedan har ja klarat av den här terminen !

vaknade rätt sent idag, inte så konstigt med tanke på gårdagen.
pluggade först på komvux och sedan hemma hos sarali me roggan!
skönt att få något gjort och samtidigt ha de mysigt :D

efter att ja snabb dushat gick ja upp på stan tog en fika med sara och sen vart de lite solning.
även om solningen kanske inte tog bort mina finnar vilket ja hade hoppats på så va de iaf skönt!

jag sitter och peppar inför helgen också !
Amazon+sjukt mycket folk+ backyard babies= Lyckat!
jag och mina hestar kommer vara så sjukt snygga.
o vi kommer nog ha enormt kul !

ne nu ska ja ta mitt pick o pack o glida hem från komvux.
lägga mig i sängen och läsa Oliver Twist.
sedan laga mig någon god mat
och sen sova tidigt.
har mycket o så i imorrn så måste upp tidigt.

se ya !

klänningen som ja ska ha på lördag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0