Asså !?

jaha lite senare lördag natt än annars men de va skoj.
mitt i natten lägger mitt internet av!
ja tror att de e tillfälligt
men efter att ha kämpat me de hela dagen får ja nog o ringer upp 3
dom ber mej göra inställningar, o även fast de inte funkar skulle ja prova några ggr te annars ringa ingen.
efter att ha provat ca 20 ggr ger ja upp o får prata me nån annan snubbe.
vi snackar i kanske en timme o provar massa olika saker så att de ska kunna funka men icke !
så han säger att de antagligen e fel på själva bredbandet.
så han ska skicka hem papper o sen ska ja få skicka tebaka modeme.
o sedan vänta 1 till 2 veckor på att de ska komma tebaka lagat.
fast antagligen så kommer de inte ens va lagat utan ja kommer få ett nytt.
men smidigt då att ja inte kunde få de nya på en gång utan ska sitta här utan internet i möjligtvis 2 veckor !
shit ja får krupp !
datorn e mitt allt.
tur att roggan också har då så ja inte blir helt utan.
trevligt nog bestämmde han också att eftersom de vart som de vart så skulle ja inte behöva betala räkningen eller startavgiten. de skulle han ta bort !

men ändå hade kunna betala de bara ja fått ett nytt !

jobba imorrn har ingen lust men skit samma

just nu känner ja att ja vill sova bort hela mitt liv !

FUCK OFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0