Desperation!

sorry har inte vari så sugen på o blogga någonting den senaste veckan.
orkar inte.
orkar ingenting.
har inga pengar till något.
de ända ja har e massa skulder.
o sen soc som knullar mitt liv för att dom e så sjukt snåla.
fattar inte va dom begär har ju förihelvete 2 anstälningar ja eg 3.
2 sommar jobb.
de handlar om pengar i 3 månader bara så ja klarar mig.
o sen soc kärringen som ljuger om att hon ringt mig flera ggr och säger att ja inte svarar.

ja blir tom när ja tänker på hur fula människor kan vara.
ja blir tom när folk pratar om respekt o inte ens vet vad respekt är.
ja blir tom när mina vänner mår dåligt.
ja blir framförallt tom av min situation just nu.

de får ju bli till och börja plugga nu.
de e mitt ända val.
o ja vill ju plugg, utbilda mig.
men frågan e ju vad i helvete ja vill utbilda mig till?

kära läsare
de e svårt o bli stor.


se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0