Underbart !

nu va studenten och den här helgen över :D
visst vissa tar ju studenten nästa helg.
men dom skiter ja fulla fan i ;)

hade de jätte trevligt i går!
vaknade.
upp o solade me emily.
hem o fixa till mig :D
iväg på flens utspring!
träffade marklund en snabbis.
sen bar de av hemmåt drack några glas vin me emily innan ja skulle iväg te sarah.
trevligt folk och god mat på sarahs bjudning.
sen iväg te erik o förbereda!
han kom hem teslut o även hos erik va maten och sällskapet gott !

när erik bar sig av te etuna gick ja o emily och ida hem te mej.
förkrökade lite och sedan iväg te amazon :D
som vi fick in henne !
BÄST
dansade järnet o hade för jävla kul.
med vissa undantag.
hade klarat mig utan ett visst x antal personer som va där o förpinade min kväll en smula.

ida har ja tagit te lugnt te en början.
grinat som aldrig förr.
men tog mig sedan te sparrholm.
fick god grillad mat.
och sedan klippte ja farmors jävla gräs matta.
tog fan nästan 3 timmar pjuuuhhh !

hem te Flen träffade yangel.
iväg me emily röstade.
SOSSARNA SÅ KLART !
upp på stan kirrade en film och sen hem te erik :D
o nu tillslut har ja hammnat här :D

min dag och min helg vart bättre än väntat!
TACK

se ya

Kommentarer
Postat av: Emilia

är du och yangel tsm? :)

2009-06-08 @ 17:47:30
URL: http://millantheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0