De tjatas !

Nu har ju Tildi börjat blogg igen o alla tjatar om att ja inte bloggar.
så de e dags för ett nytt inlägg ;)

va har hänt på sistone !?
vari tillsammans me en fitta.
lyckats bli sårad.
bråkat. eller nja bråkat o bråkat. mer sagt va ja tycker o så vart de ett himla liv över de !
synd bara att allt ja sa som dom gjorde fel eller som ja tyckte va fel nu har besannats o att ja hade rätt ? eller ?
PINSAMT !
har blivit stolt över mina danselever ! jätte duktiga !
inte jobbat så mycke. inga tider till mej!
sen va de väl inte så mycke mer !

i helgen blire massa trevligt
marklund kommer hem.
ninni kanske kommer.
e ju faktiskt bjuden te etuna ;)
sen e de ju hockey fest,.
så vi får väl se vart ja hammnar men helgen inefattar ju iaf alkohol ;)

just nu sitter ja här hemma med erik o emily gick just !
som den tjejen jobbar, KONSTANT !
'de tycker vi inte om!

ska väl försöka o hålla igång bloggen nu
för de e ju faktiskt snart sommar o de e ju då de händer right ?


den gammla piercingen e ju back on track igen iaf !



se ya !

Kommentarer
Postat av: Roggan

Congraaats stumpan finaly säger ju jag!!! Klart du ska på hockey festen annars blir jag besviken;) <3

2009-05-08 @ 01:17:03
URL: http://mathildarogstedt.blogg.se/
Postat av: kaaty

tjaba :) vart ger du klass? och i vad ? kraaaam

2009-06-05 @ 01:47:32
Postat av: erikan

jo jag e danslärare för medborgarskolan. har haft kurser i jazz och show här i flen och i hälleförsnäs :D

2009-06-06 @ 00:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0