En helt vanlig dag !

Dagen började me heroes tittande ;) ja o emily satt från typ 10 till 4a inatt o kollade ;)
som heroes bara e för bra !
o man bli bara så himla besatt ;)

aja men efter några timmars sömn så va vi tvugna o gå upp hon skulle jobbba o ja iväg te sjukgymnasten :D
efter en skön laser behandling bar de iväg hemmåt igen !
trött as hel gick ja ju o la mig o sov en stund till :D

vaknade upp ladda hem lite film !

umgicks me roggi och sen mötte ja emily vid tåget !
hem te emlan o fick käk av hennes mor !
sen vidare hem te mej för o fortsätta kolla heroes.

dock så har vi haft ett uppbrott på några timmar.
Emily skulle iväg en sväng o ja också ;)
dock tog hennes visit lite längre tid än min så ja har hunni vari ute me kurre
som även han fått en kompis ;)

o nu sitter ja o väntar på emily och mer heroes !



Orden
känslorna
Du
Jag
Vi

jag är vilsen!

Kommentarer
Postat av: Papsen

E du vilsen..

Dumma människor som gjort dig så..

Ska ja slå dem ? ;)

Mysigt du berättar, gillar o läsa vad du skriver..

Vill känna dina känslor..

För o stödja dig om ja kan..

Älskar dig..



2009-05-12 @ 00:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0