Today is the day!

ligger i min säng.
har förövrigt redan vari uppe o fixat mig. har dock nattlinnet kvar.
men ja kände såhär.
att skönt o va fixad bara ligga sängen kolla film o vill någon ses så e de bara o dra på kläderna o sticka ut :D
slö tjej _88

katterna väckte mig 6 imorse då va de lektajm igen !
pust dom fick leka en stund sen så fick kurre snurre gå ut så att ja o lillen kunde sova en stund.
vaknade vid 10 av att sixten ligger breve mig på min huvudkudde o sover :D
så sjukt söt o mysig :D

fick sms ringde ett samtal. ;)

gick ut o rökte o imellan hände de där me sminket ;)
nu ligger ja här igen i sängen o ska kolla på någon film :D

vad som händer senare de kan man inte veta.
k holm ikväll e ju ett alternativ men vet inte riktigt hur sugen ja e,
skulle vilja glida te etuna också,
stanna där hela helgen. de va så sjukt länge sen.

men men vi får se va som händer.



se ya



-förändring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0