En Hest !

nu e de söndag o slut på den här veckan.
förövrigt så drog ja o träffade sanna igår. o hade trevligt me henne och hennes vänner !
innan de va ja ju som ja skrev hos emilys mamma på middag !
underbart gott!
vilket på minnner mig om att ja e skit hungrig just nu !
kanske ska laga nå gott :D

Kommer hem vid 4 typ o då sitter emily ragg och Iwan i mitt kök.
iwan e allmänt jobbig som han alltid är när han e lite alkoholpåverkad.
men förövrigt tycker ja att de va trevligt !
ragg åkte nog hem vid halv 7 o då gick ja o la mig.
vaknade nu för nån timme sen hoppade in i duschen.
nu ska ja fixa iordning mig o sen får vi se vad dagen har att ge mig !

se ya

Kommentarer
Postat av: Roggan

Jag hatar att det ALLTID ska bli så SENT!!!! Men heja oss!!

2009-11-15 @ 19:36:20
URL: http://mathildarogstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0