En sen uppdatering !



Måndag!

Dagen började me matte !
massor med plugg inför provet som ägde rum igår kväll :D

Tisdag!
fick tillbaka matte provet! G+
vart så sjukt glad!
jag är inget matte snille, och hoppade av just matte B 2 ggr i gymn.
jag svarade på alla g frågor och la även tid på en vg fråga även fast ja bara satsar på ett g
hade full poäng på alla frågor jag svarade på!
de e fan ingen lek så sjukt jävla bra !

STOLT
nu har dagen gått åt åt svenska plugg. e faktiskt färdig me dom där jävla frågorna nu!
skickat in dom och nu är det bara bok analysen kvar !'
och även prov i psykologi och eng bokanalys!

men ja känner att snart e jag i fas ! skönt !

nu ska ja fortsätta umgås me Seb, Emily och Ragg!

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0