Fredagsmys !

vaknade typ aldrig imorse !
ställde klockan hur många ggr som helst.
men ja ville helt enkelt inte gå upp !
men tillslut tog jag mig upp och gled iväg upp till komvux.
följde me sara o emily när de lunchade och sen vart de engelska lektion :D

gick ner till skolan en snabbis för emily skulle prata me camilla.
sen gick vi hem till hennes far en stund.
väl hemma så satt ja nog o fördrev tiden me nada :S

vid halv 6 trippade vi iväg till sara och hennes familj.
busade med söta lilla adam
lagade tacos åt och hade trevligt.
sedan vart de idol tittande.
jag måste säga att ja älskar Reza.....
men ja förstår också varför hon åkte ut !
skit trist men så ere !

på tal om idol.
OMG va e de för fel på idolerna i år.
antingen så har dom spasmer eller utbrott.
eller så gör dom konstiga saker me ansiktet.
hrmmm ja brukar inte vara sådär skum när ja sjunger iaf !

nu blire sängen !

puss natti

Kommentarer
Postat av: Roggan

Jag håller helt med dig om det där med Idolerna. Och hur FAN kunde Reza åka ut undrar ju jag. SÄÄÄMST!!!

2009-11-21 @ 14:29:30
URL: http://mathildarogstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0