Fucking Bull !



Den där jävla bloggen! nu har de fan gått för långt... som ja skrev te blogg nr 1 ja tycker de e bra när sanningen om folk kommer ut, men när de snackas skit om mina vänner då kan de lika gärna va!
De/ni som kommenterat och sagt att de e jag o Emily som står för den där bloggen, och även klankat ner på henne. Till dej/ni shure ja kanske inte e alltförglad över hannes och jasmine o deras barn, men de vet folk redan, samma sak med Emily, och hennes situation med danny och felicia, men e de så jävla konstigt att hon känner så när hon blivit huggen i ryggen på de sättet. men wtf har vi för jävla relation till alla andra som vari me i den där bloggen? fine roggan och jag har haft våra motgångar men jag älskar roggan! och vi klarade förmodligen inte av o bo med varandra, men jag och roggan har det bra nu, har det bättre än aldrig förr. Jag kan visa min identitet och stå för vad ja tycker. o snälla de som nu tror att de e jag, kom fram till mig då ist för o kommentera på den där bloggen.
Den e fet dissad av mig !

förövrigt har den här torsdagen vari kanon.
vaknade skapligt sen kom ragg över o vi gick ut o promenera.
sen vid 1 va de dags för svenska igen.. haha margareta e så söt.
hem käkade god mat.
sen bar de av upp te komvux för ännu mera plugg.
har faktiskt kommi en bit på vägen o de känns skönt.
har även tagit del av nellys medlems rea :D:D
SKOOOOR ! och fina klänningar har de beställts !
nu ska ja roggan o emily glo tv!

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0