Höst och snart vinter!

ligger här i min ny iköpta säng och funderar

(dock har ja bara madrasserna nu sängstommen kommer snart)

De här me bloggandet verkar liksom inte vara min grej, men idag känner jag att ja måste få skriva av mig.
halva sommaren och nästan hela hösten har gått sen sist ja skrev.
inget spec har faktiskt hänt i mitt liv konstigt nog :S de största e väl nog att ja börjat plugga.
studerar på komvux nu och hoppas på flytt till v ås till våren ! PEPP!
ja juste förövrigt e ju inte jag o roggan roomies längre !
bor nu en lite längre bit upp på floragatan me min nya roomie Emily och mina 2 älsklingar kurre och sixten <3





just nu e fan allt piss !
Erik har dragi till lumpen vilket suger.
jag har så sjukt mycke o göra i skolan hinner inte me!
får ångest kan inte sova.
orkar inte plugga för får ännu mer ångest o orkar plugga ännu mindre.
jävla onda cirkel.

plus att sen e de ju inte så jävla kul att du gör som du gör.
e de verkligen lönt?
vad e de egentligen du vill.
de skulle ja gärna vilja veta så ja slipper sitta här som ett frågetecken me ont i magen !
never ending love ! or?

jaja emily o ja hade en lugn helg me sagalishius (nyfunnen snygg vän)
men sen vart vi pepp o gled te amazon va ju faktiskt haloween.
de va riktigt nice på ama för en gångs skull..
även om alla vill att ja ska föda deras barn haahhah
marklund o ivan vart kvar o vi hade en trevlig bakisförmiddag ihop :D

nu blire te att återgå till plugget !

snygg viiiste ?--------->                                              

Kommentarer
Postat av: Johanna

snyggaste nyfunna vännen :D

2009-11-02 @ 17:05:51
Postat av: Hannah

yeeeey erika bloggar!

2009-11-03 @ 09:42:54
URL: http://lohannah.blogg.se/
Postat av: erika

sagalishius ! snygg gay o rolig de e ingen lek!

o japp Hannah ja kände mig lite sugen på o blogga igen :D

2009-11-03 @ 15:54:55
Postat av: Hannah

braigt val :D

2009-11-07 @ 10:56:18
URL: http://lohannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0