Nationellt prov !

fy fan va skön den här dagen har varit.
gick upp tidigt, dushade, och fixade mig och tog de bara lugnt.
sen vid halv 12 bar de av upp på stan för nationelltprov i svenska !
de gick bra tror jag iaf !
ja valde och skriva om syskon. vad de har för roll om man är yngstabarn, älstabarn mellan barn eller ensambarn !
efter det kollade vi på kalkon som emilys mamma skulle laga i helgen.
de ska bli gott!
hem till ragg som hade donat o fixat här hemma :D
käkade lite fiskpinnar och potatismos MUMMA !

har precis donat me mina räkningar o sånt.
känns skönt att det inte är så himla högt belopp den här månaden :D
blir till och köpa en kamera till min syster :D

ne nu ska vi vänta på 12 slaget och PENGAR för då blire fest vid statoil :D

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0