Bakis dag !

fy fasiken vilken kväll vi hade igår !
den vart kanon bra !
förfest med emilys arbetskamrater och sedan statt !
jag hade bestämmt mig för att bli karate full o nog fan vart ja de också :D
jag var sjukt snygg iaf till en början ahhaha
träffade lite gamla godingar på statt också kul :D

idag har min dag dock varit sådär !
vakade kl 10 imorse !
mitt smink va intackt haha
hade väl sovit i samma ställning hela natten haha
gled upp o drack lite vatten o gav katterna mat sen vart de sängen igen !
kändes som om ja inte sovit något när emily kom in till mig vid 12 !
vi fixa pizza !
nam nam
sjukt vad dåligt jamått idag !
men nu mår ja bättre ! ;)
var hos moren en stund träffade far och syster!
sedan en sväng över te emilys mor o nu ikväll vart de film mys me hannah emily o erik !

nu ska ja äta lite broccoli o sen ska ja sova ! natti natti

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0