CSN SKIT !



Jag ringde till csn igår för att höra med dem va de höll på med !
ja med tanke på att jag ännu inte fått något beslut !
då sa de att ja jag lovar inget men något jag kan säga är att
titta över internet imorgon efter 10 så ska det iaf stå något !
jag vaknar och sätter mig vid datorn i hopp om att jag fått beslut !
men inte fan finns de någon förändring ! nu får de fan vara bra !
SJUKT O PEPP
o SJUKT arg på skit CSN !

aja nu har ja fixat mig och sitter här o inväntar Emily
hon har nämligen varit på intro nere på natilus ;)
sedan ska vi gå till sara för lunch och sen blire jobba av !
vikarie centrum ringde mig nyss o frågade om ja ville jobba 13,30-21,00
vem kan tacka nej till en sån tur ;)
det var ju ändå i min favvo grupp 2an :D

ne nu ska ja kika csn igen och har ja inte fått något då !
så ska jag ringa o dampa på dom !

se ya

Kommentarer
Postat av: Paps

Så utomordentligt frustrerande, dampa på dem bara..

Jag är åxå rätt trött på myndigheter, gick ju handledarkurs me R den 12 Jan..

Skicka in direkt så vi kunde börja övningsköra så fort som möjligt..

Har det kmt nå papper än `?

NÄÄÄÄ....

Ska de va så svårt o kolla papprena o godkänna o skicka tebaks ?

GRRRRR....

Kram dig :)

2010-02-24 @ 14:47:35
Postat av: Anonym

Ja men jag menar väl de !

skulle gärna göra ett studie besök hos csn och kolla vad de pysslar med som kan ta sån evig jävla tid !

vilket som ringde ju mor te mej eftersom ja skulle jobba !

och då löste sig såklart allt också ! haha

skickade in min studieförsäkran idag !

så ja lär ju få pengarna på fre :D

2010-02-24 @ 16:08:43
Postat av: paij

svar: hehe c00lt! ;)



snygga ögonbryn!

2010-02-24 @ 21:07:53
URL: http://rubyredlips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0