En hel dag !

nu ska jag äntligen lägga mig o gosa i min säng !
det vart verkligen en hel dag hos sara :D
vi färjade hår och fixade och donade med sara !
åh så fint hon vart !
och kommer vara imorrn :D
åt pizza kollade film och lekte med adis :D

sjukt trevligt familj det där !

roggan kom o hämtade oss från sara o vi gled hem o mös !
trodde ett tag att vi skulle få inbrott då det lät i brevinkastet.
visade sig dock att det var min ena katt sixten som stått och skrapat på brevinkastet ;)
tokig kisse de där !



sedan blev vi våldgästade av Seb, pontus, linus, veronica, o cissu !
trevligt ! verkade som om de fick efterfest här ;)

aja nu måste ja sova ! mys med faren imorn ju :D

natti natti

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0