En onsdag !

Gick upp imorse och drack kaffe med Emily innan hon skulle iväg till jobbet !
jag satte igång en tvätt och la mig i sängen igen !
fick ett sms av emily där hon glatt berömde sj för att tåget inte var mer försenat än sju minuter !
vi va nära att dela ut dagens ros till sj med tanke på de usla vädret !
men men ne då visar de sig att hon får stå mellan k holm och valla i typ en kvart !
så sorry sj där rök eran dagens rus ;)

nu ska ja strax ner till tvätten igen !
sen ska ja möta Emily för att sedan gå upp till komvux !
ska prata med min svenska lärare om mitt betyg :D
hoppas de går lika bra som väntat :D

vart en lång kväll hos  raggan igår !
vi kollade paradise och myste !
såg även the faculty haha
rolig film de där:D
jag tycker faktiskt att den är värd att se även om den kan bli lite overklig ibland !



ne nu ska ja fixa håret och sedan beger jag mig ut i snöstormen !
önska mig lycka till :D

se ya

Kommentarer
Postat av: Roggan

Haha ja men det är bara för att Josh är SÅ jävla sexig!!!:D <3

2010-02-04 @ 23:59:28
URL: http://mathildarogstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0