Fy Fasiken !



jäklarns vilket snöoväder vi har !
im dying !
tog typ en hel timme för mig o emily o gå upp på stan o sedan hem igen :S
aja nu har vi fixat mys tills ikväll iaf :D

hade en jätte mysig dag hos pappa :D
först god mat och musik :D
sedan glass och kaffe !
hälsade på farmor en sväng
och sen satte jag o pappa igång o skotta !
annars fanns de ingen möjlighet för mig o komma hem ;)
även om det var jobbigt o skotta så vill ja påstå att de va ganska skoj.
de där me o bli blöt o svettig e dock inte min grej !
blir liksom äcklad och vill hoppa ur hela kroppen ;)
en brasa är då aldrig fel en vinter som denna :D



ne nu ska ja gå o mysa me emily :D

här e en bild på henne adis lulan och min hand från igår :D



se ya

Kommentarer
Postat av: Paps

Thihi va roligt se lite bilder från kaoset :)

Mys du gilla va hos mig en stund, älskar dig :)

Du var mig en jäkel på o skotta, vill du inte flytta hit ? ;)

Svettas e en vanesak, bara o duscha av sig sen :)

Mysig bild på brasan du tog !

Tack för idag sprallerikan :)

Kram

2010-02-20 @ 21:36:26
Postat av: Erika

ja men ja va väl en jäkel på o skotta !

kanske berodde på att ja faktiskt tyckte de va lite kul :D

flytta till sparreholm igen ! tvekar en aning på de ;) men du kan ju få hyra in mig haha eller så kan farmor göra de ;)

ja de va mys mys o va hemma hos dig idag ;D

får vi göra oftare !

måste säga att du e en jäkel på att laga gryta ;D

puss på dej faren

2010-02-20 @ 21:40:42
URL: http://erikasabine.blogg.se/
Postat av: paij

tack :D :*

2010-02-20 @ 22:44:05
URL: http://rubyredlips.blogg.se/
Postat av: Roggan

Ja och jag får aldrig vara med och leka. Vi kanske kan leka en stund ikväll? Vet dock inte om jag har någon bil så då blir det i så att jag slaggar över. Då skulle vi kunna ha pluggis natt och dag i morgon?!:D:D <3

2010-02-21 @ 16:17:04
URL: http://mathildarogstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0