Gårdagen !



Igår spenderades mesta delen av dagen hemma hos min forna classmate Sara och hennes familj !
det började med ett evigt väntande på mat på thai i Flen !
de hade ju inget klart !
jag och emily plockade på oss det som fanns klart medens vi väntade på sara som var på gb och köpte glass för billiga pengar ;)
sedan bar de av hem till sara och där lunchade vi med henne Nabils syster och Lilla söta Adis !
lilla lilly får vi ju inte glömma heller :D

vi fikade och umgicks hela eftermiddagen men tillslut var vi tvugna o gå hem :D

i vilkt fall som helst så tycker jag nog att Adam är en av de sötaste ungarna jag sett !
och visst e han lik sin mor :D



så nu ska ja röka lite o sen blir plugg när Emily åker iväg och jobbar !

update senare !

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0