jobb jobb



nu har ja en liten paus i arbetet :D
känns skönt!
förövrigt så lever jag ju som en robot på jobet !
om detta system har fördelar eller nackdelar det har jag faktiskt ingen riktigt bra åsikt om !
har varit hos några gamla goingar !
ska vidare ut på jobb strax :D

innan jobbet städade jag och emily!
så nu e lägenheten fräsh iaf :D
vi var även uppe på komvux fixade me csn.
och sedan hämtade vi ett paket från nelly :D
jag hittade mycket fint och kanskwe får ni tillochmed se en liten bild senare :D

nu ska ja o solveig köra iväg

se ya

Kommentarer
Postat av: dannie

haha ja iofs. det skulle ju inte ha kännts särskilt lyckat! ;D

2010-02-08 @ 18:34:09
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0