Jobb!



Såja nu är jag med mina tanter och gubblingar igen :D
blev så glad när vikariecentrum ringde igår och frågade om ja ville jobba i 2an ida :D
kul o träffa gamla godingar !

aja dåligt update måste jag ju påstå !
men vad ska man göra när blogg.se inte fungerar de tiderna man har tid o blogga ?
aja vad har hänt sen sist !

jo jag har slutat vara bakis sen lördagen ;)
i måndags kan ja ju inte påstå att ja gjorde så mycke !
va uppe på komvux en sväng.
försökte fixa med mitt jäkla csn skit !
aja nu ska ja väl iaf få pengar den här veckan om ja har tur !
ska nog ta o kolla om ja fått min studieförsäkran redan nu !

tisdagen bestod av plugg med Raggan !
har faktiskt fått en del gjort och det känns ju bra !
iaf eftersom ja inte ska vara klar med vård och omsorgskursen förens vecka 11!
blir klar med den nästa vecka om ja har tur med proven och inlämmningarna !
sanna kom över en sväng igår också ! mys !

ne nu ska ja återgå till arbetet !
iväg till ica för shopping :D

se ya

Kommentarer
Postat av: Paps

Va kul höra du blir glad för ditt arbete, tycker de borde ringa dig oftare, gamlingarna behöver din glädje och du behöver pengarna, perfekt :)

Kram dig.

2010-02-17 @ 14:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0