jobba jobba

Förstår inte varför jag vart insatt från halv 2 !
har typ haft 3 jobb sen ja började och nu e klockan 4a o ja har rast :S
yeah yeah ja skiter ju i gråzonerna, inte mitt problem direkt !
kan välsäga att ja fått 2 timmars rast istället för 45 min ;) NICE

jaha jag ahr ju redan äti på thai idag så vad fasiken ska ja roa mig med nu då !
får väl sitta här vid datorn under min rast ;) sedan blire spring här inne på huset !
skönt o få inne rundan !
hade blivi så kallt om ja skulle kubbat omkring därnere vid skolan ;)

raggan jobbar ju iaf så ja får sällis :D
ska även jobba 7.30-12,30 imorn och fick lyxen att ha sällis me raggis då också :D
grupp 1 ska ja vara i spännande :D

efter många om o men fick jag min studieförsäkran av csn idag iaf :D
jobbigt att ens mamma ska behöva ringa för att de ska hända något bara ;)
nu har dom iaf fått studieförsäkran och jag får nog mina pengar på fre :D
YEYEYEYYE
14000 + 8200 + 2000 + 1500 = mycket pengar !
äntligen kan jag betala av skulderna jag har !
lägga undan pengar till dublin :D
och sedan blire nog en tripp te malmö med emily !
sen har ja ju räkningar förståss men vilkiet som finns det pengar över !
SKÖNT !

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0