Mys Fredag

Jag och Emily gick upp på stan för att handla de sista till korvstroganoffen :D
mötte roggan va lite på systeme.
och gick sedan hem !
emily satte igång o baka brownies och jag lagade maten !
har nog aldrig lagat korvstroganoff, men fan va gott de vart !
underbar eftersom de va såå länge sen jag åt det:D

nu ska ja sätta igång och plugga lite och sedan bär de av te moren !
ska ha mys kväll med henne och min syster,
grönsaker, dipp och en bra film !



Stardust får bli filmen ikväll !
jag var nästan säker på att jag sett den men nu blir ja osäker :S

men men lyckad kväll iaf !

SUGEN !

se ya !

Kommentarer
Postat av: paij

haha härligt ;)



btw, galet snygg äru! D;

2010-02-05 @ 17:58:41
URL: http://rubyredlips.blogg.se/
Postat av: sonia

Vad fin blogg :)

Vill du vara med på veckans blogg tävling ? :) Anmäl dig ! JALLA JALLA ;) x)



Lycka till <3

2010-02-05 @ 22:27:30
URL: http://soniavackraste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0