Nät shopping !

Såja illa updatering idag !
men ja vaknade sent och har precis börjat läsa en ny bok!
vilken jag setat som bunden i hela dagen !
Det är en sann berättelse om en 8åring som är väldigt skadad!
och boken heter just de "Skadad"
den är skriven av Cathy Glass som var denne 8årings fosterhemsmamma.



efter att ha läst massor !
hämtade roggan mig o vi åkte upp på stan och handlade åt hennes farmor :D
när vi va klara så bar de av direkt till pilatesen :D
gick dock inte så bra ida ! allt kändes tre ggr så jobbigt !
kanske beror på att ja inte va där förra veckan !
och kanske även för att ja inte kände mig så pepp på det ida !

nu senare ikväll så har ja o emily nät shoppat !
Det vart kläder från Nelly.com Hm.se och Ellos.se !

jag fastnade för de här byxorna från Nelly sjukt snygga till våren tycker iaf jag !



jag hittade även en par leggins to dye for !
dock har ja inte 1500



sen vill jag påstå att ja e sjukligt trött på mitt hår !
o nu tänker alla NEJ ! ska hon färja håret igen !
men nope !
färgen är ja nöjd med men själva frisyren :S
just nu vill ja säga att de ser ut som en hockeyfrilla.
och detta pga ja blekt håret och varit tvungen o klippa av de som blivit slitet !
funderar på om ja ska köra en lång page !
men jag är ändå sugen på att klippa kort en snygg kort frisyr

något liknande dessa kanske ????



men e ändå lite rädd för kort !
för då finns de ingen återvändo !
kör ja på en lång page så kan ja ju ändå sätta i mitt löshår :S
hrm HJÄLP !

aja nu ska ja sova på saken !

se ya


Kommentarer
Postat av: Transan/Jonas

/Savr/ hihi förlåt (a) Men visst såg den god ut ;D

Tack så mycket!^^

2010-02-05 @ 07:25:55
URL: http://transan.blogg.se/
Postat av: dannie

Jo det är klart. Hon ändrade sin kost lite också! Men jag kan ändå tänka mig att det kan vara bra träning. Har du testat spela wii någon gång?



Haha ja, det är ju inte ås snyggt!



Klipp kort, det är så jävla snyggt!!

2010-02-05 @ 08:15:17
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/
Postat av: paij

ja-a! den är riktigt god. . fast jag tror det är just när man är där, i thailand. i värmen och klimatet.

har hört att den inte alls är lika god att dricka här hemma i sverige. man kanske ska testa ;)

2010-02-05 @ 09:37:02
URL: http://rubyredlips.blogg.se/
Postat av: Adèle

jävligt snygga thights!

2010-02-05 @ 18:44:20
URL: http://toasted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0