Nu tackar jag för mig och säger god natt !

Emily mötte mig när ja slutat!
och vi traskade hemmåt !
jag åt 3 kneckisar !
och sedan vart de lite cola och maltesers :D
NAM NAM
dock blev de inte så mycket tv tittande idag !
för ja e döds trött o ska krypa te kojs alldeles strax !
Raggan ska bara komma över på en natti cigg :D

Idag måste jag skriva om något som är väldigt jobbigt !
När jag kommer till en pensionär och den gråter pga sitt tillstånd så går mitt hjärta sönder !
finns inget värre än att säga att tyvärr kan jag inte göra det bättre !
det ända jag kan göra är att förenkla situationen för pensionären !
jag önskar jag kunde ta bort allt missnöjje som de har och all smärta !
det är inte lätt alla gånger måste ja säga !
älskar alla mina tanter o gubbar och de ska veta att ja gör mitt yttersta för att de ska ha de bra !

nu kom raggsi så cigg sen sova !

puss natti natti

se ya

Kommentarer
Postat av: dannie

haha, nee. usch! hatar det!

2010-02-25 @ 21:46:33
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0