Plugg!



Sitter just nu hemma hos Emilys pappa och pluggar !
har faktiskt fått något gjort ida påriktigt !
strax klar med insändnings uppgift 1
skönt ! sen är det en till och sen prov! YEY haha

gick upp vid halv 10 och tog mig en dush !
fixade iordning mig och drack kaffe me Emily och sedan bar de iväg upp på stan !
där köpte vi tårta och ett kort till våra underbara och bra lärare på komvux.
de vart nog nöjda och glada :D
sen var jag inne och pratade med marie om mitt csn.
hon hade inte skickat alla mina resultat från den förra terminen därför hade inte csn fått de.
nu får csn uppgifterna imorn och sen tare någon / några dagar innan de fattat ett beslut.
efter de får ja en studie försäkran och när jag skickat in den tar de 2 dagar innan jag får pengar!
så nån gång nästa vecka får ja pengarna :D
SKÖNT !

har även varit på jobbet fyllt i t3an med vad ja jobbade sist och sedan lämnat ett papper till chefen så att ja slipper ha praktik i den första delen av min utbildning :D

senare ska ja väl plugga lite mer och sen bara ta de lugnt :D

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0