Rödvin

Nu har även denna vecka dragit förbi !

imorse gick ja upp tidigt för att skriva prov !
hade dock bestämmt mig för att inte skriva prov !
kände mig inte riktigt förberedde så ja kör båda proven i vård och omsorg på mån :D
ja gick iaf till medlearn och pluggade !
måste påstå att jag var enormt effektiv !
satt där från typ halv 11 till 3 o pluggade !
allt vart ju lite lättare då ja fick låna en bok av birgitta !
visade ju sig att min bok från 2004 inte gick att lita på längre :s

gjort klart båda insändnings uppgifterna och nu är de bara de två proven på måndag
sen är jag färdig med den här kursen som inte behövde vara klar förns vecka 11 :D
vissst ja måste ju fixa godkännt också :D

nej sen skulle ja ju iväg hem till sara o fixa hennes hår !
men hon hade varit på sjukhuset :S
undra vad som hänt ! de får ja nog reda på imorn då vi skulle fixa hennes hår :D

har faktiskt druckit lite vin nu på kvällen men Emily !
det finns faktiskt inget ajaj de e veckodag här !
pluggar man heltid på distans får man ta helg när man vill :D
och jag o emily kunde ju inte motstå rödvinsflaskan som stod i köket !
så sjukt jävla gott !

har planerat in mys dag med faren på lördag !
blir rostbiffsteksgryta och mys hemma hos honom :D
YEYE

ne nu ska ja bdba och faca sen blire natti natti !

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0