Safiren!

nu har jag äntligen landat efter en hel dag i kholm !
de va roligare än vanligt den här gången !
Jag och monia fick jätte trevligt sällskap vid bordet !
och jag satt nästan inte stilla en stund !
Älskar alla stammisar som alltid är där och alltid gör samma saker !
fick lite uppvaktning av två av mickmännen haha sjukt söta !
Monia verkade ha jätte kul tillslut och hon fick dansa med sony också !
Då skiner hon upp som en sol !

bilder kommer lite senare faren va nämligen där och fotade lite så han ska skicka över :D

nu ska ja lägga mig o läsa lite för att sedan trippa upp på stan :D

men först måste ja bara lägga upp den här bilden på pappa !
endast för att han är så BRA och för att han ser ut och ha pyjamas på sig ;)
haha 90-talet :S



fotoupdatering senare !

se ya

Kommentarer
Postat av: Klaus

Haha pyjamas :D

Tack gulle du gilla mig <3

Du är såå dukti, förstående och god till dem, älskar din entusiasm för och ditt engagemang i deras liv.

Deras glädje är samma som alla andras och de har samma behov fast mindre för och känna glädje.

Din närvaro där ökar deras välbefinnande helt klart.

Lite ragg fick du åxå, hi..

Kram dig, skickat bilder..

2010-02-06 @ 23:10:23
Postat av: livsstilar.se

hej, ny blogg tävling att vinna 6000kr presentkort hos nelly.com besök gärna min blogg och delta hel gratis <3<3<3<3

2010-02-07 @ 01:08:00
URL: http://livsstilar.se
Postat av: paij

:D

eller hur!

2010-02-07 @ 14:05:26
URL: http://rubyredlips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0