Söndag !

min skit dator har krashat !
går inte o starta den ;)
men men nu e jag ju på jobbet o har lite tid till övers !
o här funkar ju datorerna :D

haps helgen vart lyckad !
hade riktigt kul på amazon igår :D
även då det fanns människor där som ja g¨ärna velat halshugga !
jag skulle ju endast dricka lite igår men jag antar att det vart lite mer än lite ;)
för idag mådde jag sådär ;)
kände mig dock itne så full igår ;)
o nu har ja sm,ällt i mig två ibumeting så nu e mitt liv en dans på rosor ;)

haps kanske inte skönast och jobba en bakis dag som denna !
men wtf eftersom ja inte fick bra me cash från csn så behöver ja ju jobba så att ja ahr råd me dublin ;)
o en söndag kväll me veckosluts ob + kvälls ob e inte dåligt :D

nepp nu ska ja facebooka lilte o sedan åter går jag till arbetet !

se ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0