Söndag!



gårdagen slutade väl i kaos !
men jag gillart !
kvälls under hållningen bestod av Marcus Uddin även kallat toffs pojken även kallad stall pojken !

här har han blivit utputtad från fönstret !



detta var när han somnade och därför fick en tampong uppstoppad i näsan



fick ryck nyss och toga tag i de där problemet på balkongen !
DVS SNÖN !
illa så mycket snö det var !
men ja fick bort allt :D
och efter det vart det varm choklad och en cigg på den fräsha ballen !



nu ska jag iväg till mamma
sedan blire stan för att köpa mjölk o ta en ciggilinis me raggeliraggan !
hem plugg, vänta på raggan som ska sova här !

se ya

Kommentarer
Postat av: dannie

ja, alltså. jag tror de kan vara sjukt snygga till ett oversize linne eller tröja. :D skönt att dra på sig då man går till/från stranden osv :D

2010-02-21 @ 17:39:46
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/
Postat av: Sara Li

Har du dissat mig eller?=(

2010-02-21 @ 22:29:12
URL: http://slv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0