En lördag i Flen

Jag vaknade faktiskt av solen idag !
visserligen sket ja i o sova me öronproppar inatt så katterna mjauade efter mat :D
vid halv 10 ringde raggan mig och fick mig upp ur sängen!
hon kom över o drack kaffe :D

just nu rullar en disney film på tvn och ja mår allmänt bra !



På tar om öronproppar så måste ja verkligen rekomendera detta !
wtf fattar inte att ja inte körde me de förut???
de började me semestern i zackhyntos
ja har nog aldrig sovit så bra!
o nu kör ja me de nattligen haha
inget väcker mig o ja får en hel natts sömn!
apotekets egna är jävligt bra!



Sen blir ja IRRI på hms sida!
ja vet att ja inte ska köpa så mycket kläder men wtf dom har ju en skön rea!
men ja kan inte beställa!
sjukt irriterande
men de kanske har me kreditupplysning o göra!
kan ju ta någon dag innan dom har kollat upp mig !
o ja skapade ju kontot igår så ja får väl prova igen imorrn!

men ja hade iaf tänkt o beställa en klänning te sommaren!
rosa funkar alltid under sommaren!
sen en blå t shirt med paljetter på skit snyggt te lack tightsen
sen en annan sommar tröja svart genomskinlig sjukt snygg!
och sen ett par ormskinns tights !
dom kostade ju bara 100 kr ;)



jaha vad ska man hitta på idag då ?
ja tror att ja lär umgås lite med erik.
kanske får följa med raggan te akuten!!
hon har typ fått halsfluss stackarn :(


haha ne nu ska ja fortsätta glo på disney och mysa me kissarna !

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0