John Borch Hansen

nu har jag varit hem kommen ett bra tag ! hunnit sätta mig vid tvn med ett glas rött vin ! nam nam!

dagen var väl som väntad, gick upp vid 5 åkte vid 6 mot kristinehamn i värmland!
någonstanns på vägen missade vi en avfart och blev  därför nästan sena till begravningen!
men vi kom ca 10 min innan den började så det gick ju bra !
begravningar är väl aldrig roliga o det var inte denna heller !
det vart så mycket verkligare att han gått bort, när ja väl satt där bland hela släkten.
musik på begravningar är ju en väldigt fin sak, jobbigt bara att de sätter igång så mycket känslor.
det var iaf en väldigt bra präst och ett fint kapell!

efter åkte vi iväg och fikade, bestämde oss för att vi ville umgås lite mer så vi for hem till min kusin camilla !
väldigt fint hus med mycket trevligt sällskap!
dock var ja dö trött och ganska glad när vi skulle åka hem !
ja tycker det är jobbigt att behöva umgås efter en begravning. ja känner mig liksom inte alls på det humöret.
men men de va värt de !
tack




Nu kan jag minnas dig med glädje
och när jag tittar på den här bilden ser jag vem du var
och vad du gjorde för många!

Tack! och vi ses



se ya !

Kommentarer
Postat av: Paps

Såå fint skrivet, som du känner pratar du, hör dina ord i mina öron när jag läser..

Och så denna bild på John, e ju makalös, precis som han va, busig, sprallig o klok och hjälpte o stödde andra ja..

Tack Rebecka för denna bild på honom..

Kram dig gulle du :)

2010-01-29 @ 22:26:16
Postat av: Erika

Ja klart ja skriver som ja pratar :D

de e ju min blogg där ja skriver precis som ja känner :D

Bilden är underbar och de e så vi bör minnas honom !

kärlek till dig papps

2010-01-30 @ 02:16:09
URL: http://erikasabine.blogg.se/
Postat av: dannie

Okej! Inte roligt med begravning kanske! :/ Vem har gått bort?



Okej, vad härligt med party! Hade du kul? Jag har partat och flyttat i helgen! kram

2010-01-31 @ 00:41:10
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0