Natti natti


ursch och fy ! jag ser inte fram emot morgondagen !
jag orkar inte med begravningar, men vem gör de !
det är bara och bita ihop och ta sig igenom det!

jag kan ju inte säga att jag är så pigg på att gå upp klockan 5 heller!
måste man så måste man!


vilket som så har ialla fall den här dagen varit givande !
var på vikarieträff från klockan halv tio till tre idag !
jag fick ut mycket av det iaf känner att jag fått tillbaka lusten att jobba !
ser fram emot nästa jobbtillfälle faktiskt :D

kom hem skrev klart min svenska och skickade in!
jag gjorde en analys av boken
Yolanda-min egen berättelse.
när jag skummade igenom den så insåg jag varför jag mindes så mycket utav den!
den är verkligen hemsk.
här ska ni få se vad som hände henne under ca 15 år av sitt liv.
måste bara säga att övergreppen började vid 8a års ålder.

1979: (11år) föds första barnet och blir bortsmusslat till en familj.

1980: Sker en abort/missfall med hjälp av såplösning.

1980: Sker en abort/missfall då Yolanda blivit kastad ner för trappan.

1981: Sker en abort/missfall med hjälp av en spiskrok.

1981: Föds det mongoloida barnet Danny, han dör i frysen.

1982: Föder hon tvillingarna Jamy och Melany, de mördas direkt efter födseln.

1983: Sker en laglig abort på ett sjukhus i Apeldoorn.

1983: Sker en abort/missfall med hjälp av vibrator och andra föremål.

1984: Föder hon tvillingarna Sjon och Sanne, de mördas även dem direkt efter födseln.

1984: Sker en abort/missfall med hjälp av en varm spiskrok.

1985: Sker en abort/missfall då hon släpas bakom en bil.

1985: Sker en abort/missfall med hjälp av grillspett.

1986: Föds Max.

1986: Sker en abort/missfall med hjälp av en spiskrok.

1987: Barbara föds.

1987: Sker en abort/missfall med hjälp av ljus.

1988: Sker en abort/missfall på grund av misshandel.

1988: Föds Mieke.

1988: Sker en abort/missfall genom bruk av elektricitet.

1989: Sker en abort/missfall med hjälp av en avbruten flaskhals och spolning.

1989: Sker en abort/missfall på grund av misshandel.

1989: Patrick föds och mördas

1990: Sker en abort/missfall genom bruk av elektricitet.

1990: Sker en abort/missfall genom användande av slangen till centralvärmen

1990: Får hon missfall då hon försöker få barn med sin man.

1993: Får hon missfall efter en konstgjord befruktning

 

Hemskt !

hela familjen, släckt, vänner, poliser, doktorer och i princip hela byn medverkade i övergreppen mot Yolanda!

stark kvinna de där! jag avundas henne !



nu e det dags för mig att sova !









Till minne av min kära morbror John Hansen


Kommentarer
Postat av: izabella

Är de en bok eller? Isåfall vad heter den, låter jättehemskt.. Skulle vilja läsa den om de är en bok.

2010-02-01 @ 14:55:09
URL: http://homomilk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0