Storhandling



Hej svejjs!
nu har ja vaknat upp :D
var tvungen o vila lite efter denna dag !
åkte till k holm för att storhandla imorse! på tok för tidigt också :D
men jag och Emily tog oss igenom det :D
hittade massa god och billig mat ! (tummen upp)

sedan bar det av tillbaka till Flen vi packade in varorna och åt lite pasta med pasta sås!
upp till ica för och handla de vi hade missat på Willys!
jag köpte även hårfärj! så ikväll blire bleka utväxt och lägga i lite slingor !
vill ju inte att mitt hår ska vara så vitt !

jag vill rekomendera Jane Hellen Mood!



Detta är nog den bästa blekning som finns!
Ultra Blond
toppen nr1 den är billig! under 50 lappen
toppen nr2 den går åt det askblonda hållet så håret blir inte gult och orange!

om man nu inte vill ha en så platinablond hårfärj så finns det även solblond och pärlblond!
jag som är väldigt mörk måste använda ultrablond för bästa resultat
men har man inte mer än mörkblond eller kanske lite sk "råttfärjat hår" så kan man använda sig av solblond eller pärlblond, dessa två sliter inte så mycket på håret !

ne nu ska ja sätta igång med färjandet på både mig och mina syster!

sedan blir det tacos !
nam nam



Se ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0