Tsss Pffft

haps nu sitter man här ensam en onsdag som denna !
har ju visserligen det trevliga sällskapet av mina icke gosiga katter!
missade skolan ida för att ja försov mig eller mjo.. klockan ringde ju inte
jävla inställningar på mobilen behöva klicka i vilken dag ja ska upp!!
ställer ja en tid så gäller den väl för morgondagen ! EUHHHRHHGGG !!!

aja misslyckad dag hitills men ja har bestämt att resten ska bli lyckad
så ja har fixat sminket o kläderna rökt lite för mycket och sitter nu här i väntan på sanna
länge sen vi sågs kul att hon ska komma över !

oh yes ig o kommunikation !
skönt de inge återbetalningsskyldig!
hahah

hep senare kommer väl raggan över och sen kommer väl även min käre sambo hem!

btw fick för mig ida att ja inte orkade bläddra bland alla kanaler ja inte har så ja tog bort dom ja inte har.
men samtidigt märkte ja att vi hade ZTV hahahha
vi har inte tittat på den en gång
så detta firar ja med en efter middag med ZTV!

se ya

Kommentarer
Postat av: Klaus

Det är så roligt att läsa din blogg, du skriver verkligen som du känner, skiter i om det blir felstavat osv..

Skönt du slapp betala tillbaka :)

Krånglig mobil du har, vill inte väcka dig but whatever.. ;)

Rökt för mkt ?

Vad är det ?

Hur många blev det ?

Älskar dig min härliga dotter <3<3<3

Kramis :)

2010-01-20 @ 23:54:50
Postat av: Roggan

Rara du:)<3

2010-01-21 @ 01:28:48
URL: http://mathildarogstedt.blogg.se/
Postat av: Erika

haha Pappsen då vilken klippa o kommentera min blogg ! hahah ja jag va godissugen hade no cash så ja va tvungen o röka ist ;)

2010-01-21 @ 23:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0