Finally !



Ja som kanske vissa förstått så har jag ingen dator just för tillfället !
den har typ lagt av !
dumma mig som inte kan sköta om mina tekniska saker ;)
men pappsen ska nog fixa iaf !
blir nog te o köpa nya windows 7 :D
dyrt men bra !

jaha vad har hänt sen senast :S
nja inte mkt har bara legat hemma sen i måndags !
e typ bajs sjuk !
sådär konstigt allt bara kom på en gång !
har ju gått i flera veckor o haft en uns av lite ont i halsen !
sen bröt de väl ut i o med fyllan i lördags !
jag har nämligen skit ont i halsen nu kan knapt svälja !
tandköttet runt min visdomstand har svullnat upp !
sjukt ont !
ja har haft halsbränna konstant i 3 dagar donno why !
plus att jag har feber !
illa !!!
aja de går väl över !
för ja e sjukt pepp på helgen som kommer ! blir nog statt på lördag igen :D

idag vaknade jag av den varma solen som sken in i mitt rum !
kunde inte sova svettades ju liksom redan innan ;)

sedan bar de av mot sparrefjöl o där hämtade vi 2 kylskåp !
ett som vi kastade på tippen och ett som mamsen har nere i källaren !
nu e hon glad nu kan hon ju köpa ännu mer saker och lagra ;) ahha

ne nu bjuder mamma på kebabpizza och jag vann just på min triss lott !
vi får väl se när de blir bloggin igen !

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0