Flen Flen Solsken !



upp tidigt imorse drack lite kaffe me emlan och
sedan när hon gick vart de te att beställa kläder från ellos :D
hittade lite smått o gott !
vilket ni får ta del av när jag får hem de !
somnade dock om när ja la mig i sängen !
sedan vart de promenix me raggan i solen !
massa babbel o mys !
kom hem städade lite toa o dona o fixa och sen vart de kaffe på ballen :D
det finns enligt mig faktiskt inget bättre än sol, kaffe o en cigg på ballen :D

nehe jaha ! nu känner jag mej bra !
har skickat in de sista ändringarna i min första kurs så nu e de total klart !
ska strax gå till mor o skriva ut handledningen och alla andra papper till den nya kursen :D

ikväll blire nog donken mys för Breslin, Rogstedt och Hansen Lamprecht!

jag gillart !

k holm på fredag, hämta pass, göra äckel gyn undersökning.
intro på natilus nästa tors !

ja gillart !

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0