Härliga tider !



Såja nu e jag redo igen !
efter ytterliga krångel med dator så var de ju självklart att den behövde en undersökning ;)
det visade sig vara hårdisken precis som vi trott !
men nu är den utbytt och jag har en extern hårdisk för all film, musik och bilder ;)

livet flyter på !
kan ju inte påstå att ja e så stolt över att jag inte jobbat något !
men jag har ändå lyckats med annat !
har hunnit med lite plugg i veckan !
har umgåtts mycket med Sara och adis !

idag tog jag och sara en tripp te kholm för att kika in på donken och hälsa på emily !
men icke sa nicke !
ingen emily även fast vi letade i kassan, köket och i driven ;)

sen hem väntade på att faren skulle komma med daton.
pillade lite med den innan jag gick upp på stan för att möta sara !
vi körde ner till hammarvallen och där vart det intro på natilus :D

måste säga att det känna super skönt och kul att börja träna !
jag e pepp !
när ja såg mig själv i spegelbilden i fönstret så mådde jag bra !
nu ska jag kötta till tusen !
och må bra ! i både kropp och själ :D

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0