Jaha jahaja

ne nu fick ja nog me att inte ha någon dator !
tog med mig kameran in te emilys rum o fixade lite bilder som jag tagit !

här från förra veckan då ja förlängde naglarna o stylade dom :D
o en vacker solnedgång är ju aldrig fel !



klädde upp mig i min nya blazer som jag köpt ! otroligt snygg !



lite bilder från amazon o hur ja klädde upp mig så fint :D



idag var det ju underbart väder !
hade redan planerat in en k holms tur med familjen breslin :D
fixade passet gick på typ 5 min och kostade bara 400 :D
sedan började emily jobba o ja gick på stan med hannah o irene :D
hittade så klart lite saker !
dessa sjukt snygga skor för 100 :O
strumpbyxor för halöva priset och ett par till solglasögon ;)
men framförallt som ja ska skina på stranden i sommar :D
YEY



sedan tillslut efter lite shopping på willys så kom jag hem !
ja vart så glad o pepp över vädret att ja ställde fram balkong möblerna ;)
bjöd över seb o pontus på öl o där satt vi o njöt !



sen fick ja lite panik över hur lägenheten såg ut så nu har ja fasiken städat ! :)
underbart skönt !

se ya

Kommentarer
Postat av: Roggan

Mys, och jag fick aldrig vara med:( <3

2010-03-13 @ 09:53:34
URL: http://mathildarogstedt.blogg.se/
Postat av: Roggan

Jätte mycket död åt Anna!!!

2010-03-15 @ 21:41:06
URL: http://mathildarogstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0