ny vecka !

jaja min dator e fortfarande kaos !
men faren min har tagit hand om den så gott de går !
gick inte o spara allt på datorn men alla gamla bilder och mina heroes avsnitt fick iaf vara med :D
nu e den väl rensad och sitter o väntar på windows 7 ;)
papsi har beställt o ja har fått  mina csn pengar så de e betalt :D

jaha åt just en underbar tallrik med fiskpinnar, remouladsås, potatis ärtor och kål !
NAM NAM
har lite maltesers som väntar på mig också !
dock så e ja sjukt o pepp idag !
gick upp svin tidigt o ringde vårdcentralen då de äcklig i min hals inte försvunnit.
men ack ack !
ingen halsfluss ! ingen hög sänka ingen feber!
så ja fick gå hem igen utan pencelin :(
illa
ja hade typ infektion i mun o hals så ja fick köpa en jävla munskölj som ja ska gurgla !
den e så klart äcklig as hell men aja !
blir tandläkaren i slutet av veckan om inte svullnaden lägger sig :(
BLÄ
hatart !
dyrt o läskigt !

nej nu blire o glutta igenom alla bilder på bdb !
kolla lite mejl o sen tvn för min del !

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0