22.39

Pjuh! jag e så sjukt jävla trött, de vart en lång jobb kväll!
de e något som jag kommer känna ett tag tror ja, jag e ju van att få komma tillbaka till arbetsplatsen en gång under kvällen, samma sak på dagen, efter morgonjobben så åker man in byter nyklar och åker sedan ut me förmiddagsjobben och luncherna!
men på mitt nya jobb så kör du hela kvällen på raken, och samma då på dagen, al way trough ända fram tills lunch!
även fast man är ute och jobbar under lång tid, så har man liksom inte så mycket att göra, men ja får lära mig att arbeta i ett långt tempo! allt tar sin tid :)

nu ska ja fortsätta glo tv en stund, sen ska ja lägga mig i min underbara säng :D

puss

Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej! Varit här på visit och kikat hälsar Ronny på www.ecigaretter.eu

2011-02-04 @ 01:07:20
URL: http://www.ecigaretter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0